Nový Chevrolet Corvette Stingray Convertible C8 3LT Z51 s inovovaným motorem 6.2 V8 DI VVT LT2 o výkonu 485 HP a maximálním krouticím momentem 613 Nm. Jedná se o EU model s Evropskou navigací, 3 letou evropskou zárukou a možnosti volby českého jazyka. Zrychlení vozu z 0-100 za neuvěřitelných 3,1s, dosahuje tedy podobných časů jako supersporty. Srovnání s touto třídou supersportů napomáhá i nová konstrukce karoserie. Corvette C8 je koncipovaná jako mid-engine, motor je oproti předchozím generacím umístěn za řidičem, což dramaticky mění rozložení váhy a zefektivňuje tím přenos síly nefalšovaného amerického osmiválce na vozovku. Motor disponuje přímým vstřikováním (DI), variabilním časováním ventilů (VVT) a rovněž systémem Active Fuel Management pro úspornější jízdu, kdy není potřebný plný výkon motoru. Corvette disponuje dvou spojkovou 8 stupňovou automatickou převodovkou s možností pádlového manuálního řazení. Pohon zadních kol.
Interiér v Nappa kůži. Sportovně tvarované perforované sedačky GT2 jsou elektricky stavitelné v 8 směrech, vyhřívané i odvětrávané. Nechybí ani paměť nastavení sedaček.Inovovaný podvozek a coil-over tlumiče zajišťují maximální ovladatelnost za všech podmínek. Samozřejmostí je nastavení řady jízdních režimů: Tour, Weather, Sport a Track. K dispozici jsou i dva uživatelsky konfigurovatelné režimy. Nastavení ovlivňuje: reakci plynového pedálu, režim (mapu) řazení automatické převodovky, tuhost posilovače řízení, stabilizační systém včetně kontroly prokluzu a zvuk motoru.
Vůz díky příplatkovému balíčku Z51 disponuje většími brzdami, 13.3″ na přední nápravě a 13.8″ na zadní. Nechybí ani eLSD, stabilizační systém pro redukci prokluzu. Magnetic Ride Control jehož senzory snímají povrch vozovky 1000x za vteřinu pro okamžité nastavení vizkozity (tuhosti) magnetických tlumičů. Přední nápravu je možné zvednout o 40mm pro bezproblémové parkování nebo přejíždění zpomalovacích pásů. Systém je vybaven pamětí pro uložení konkrétních úseků pomocí GPS, zvednutí se pak aktivuje automaticky na základě zapamatované pozice.
6.2L EcoTec V8:
Pátá generace slavného "small block LS" osmiválce od General Motors je díky své síle a spolehlivosti používána napříč celým koncernem. Základní nadčasovou koncepci navrhl americký konstruktér a drag race závodník Ed Koerner v roce 1998, od té doby se s mnoha modernizacemi používá až dodnes. Motory LS jsou díky jejich všestrannosti oblíbené jak ve sportovních vozech jako Chevrolet Corvette, v pickupech typu GMC Sierra 1500 a v neposlední řadě pohání ultra luxusní SUV Cadillac Escalade nebo GMC Yukon.
stav | Nový |
exteriérová barva | GKZ – Torch Red |
interiérová barva | Adrenalin Red Nappa |
motor | 6.2 |
objem | 6.162 |
výkon | 482 hp |
palivo | benzín |
převodovka | Automatická |
počet převodových stupňů | 8 |
pohon všech kol | Ne |
počet sedadel | 2 |
počet dveří | 2 |
Na cestě | |
stav tachometru | |
cena bez dph | 2 800 000 Kč |
cena s dph | 3 388 000 Kč |
možnost odpočtu dph | Ano |
možnosti financování | leasing, spotřebitelský úvěr |
LM car záruka | 2 roky / 100.000 km s možností prodloužení až na 5 let |
- Magnetic Selective Ride Control - Front Memory Lift - Battery Protection Package – paket s nabíjecí zástrčkou a originál dobíjecím zařízením - Carbon Flash Ext.Paket vnější zpětná zrcátka&zadní křídlo - Adrenalin Red Nappa leather with seating surfaces and wheel in sueded microfiber - Competition Sport seats - Torch Red bezpečnostní pásy - Carbon paket interiéru - 19"front/20"rear 5-open-spoke Carbon Flash-painted alu.wheels with machined edge - Bright Red brzdné třmeny
- Z51 performance Brembo® brzdný systém - Z51 performance podvozek - Performance výfukový systém - Performance systém zadní nápravy - Electronic Limited Slip Differential (eLSD) – zadní el.diferenciál - Z51 přední splitter a zadní spoiler - Heavy-duty chladící systém - Michelin® Pilot® Sport 4S“high performance“ 245/35ZR19 vpředu a 305/30ZR20 vzadu, run-flat letní pneumatiky